عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا **،،كلمـــــــــــــــــات اغنيــــــــــــة بقــــــــــــدم قلـــــــــــــــــبى،،** 829894
ادارة المنتدي **،،كلمـــــــــــــــــات اغنيــــــــــــة بقــــــــــــدم قلـــــــــــــــــبى،،** 103798
'' IsLaM ''

**،،كلمـــــــــــــــــات اغنيــــــــــــة بقــــــــــــدم قلـــــــــــــــــبى،،** 710893
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا **،،كلمـــــــــــــــــات اغنيــــــــــــة بقــــــــــــدم قلـــــــــــــــــبى،،** 829894
ادارة المنتدي **،،كلمـــــــــــــــــات اغنيــــــــــــة بقــــــــــــدم قلـــــــــــــــــبى،،** 103798
'' IsLaM ''

**،،كلمـــــــــــــــــات اغنيــــــــــــة بقــــــــــــدم قلـــــــــــــــــبى،،** 710893
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى لكل جديد .. اغاني. افلام. مسجات . كليبات . برامج

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

**،،كلمـــــــــــــــــات اغنيــــــــــــة بقــــــــــــدم قلـــــــــــــــــبى،،**

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
SaRa
نائب المدير
نائب المدير
SaRa

**،،كلمـــــــــــــــــات اغنيــــــــــــة بقــــــــــــدم قلـــــــــــــــــبى،،** Empty
مُساهمةموضوع: **،،كلمـــــــــــــــــات اغنيــــــــــــة بقــــــــــــدم قلـــــــــــــــــبى،،**   **،،كلمـــــــــــــــــات اغنيــــــــــــة بقــــــــــــدم قلـــــــــــــــــبى،،** I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 04, 2009 4:00 am

**،،كلمـــــــــــــــــات اغنيــــــــــــة بقــــــــــــدم قلـــــــــــــــــبى،،**

انا بقدم قلبى اه لو تقبله
وادي كمان عمرى كانه فى اوله
الشوق ده كله قولى مين يتحمله
يكون فى عونك ياللى زيه مجربه
انا مكنش الحب عمره فى نيتى
وانا معاك غيرت رايى وفكرتى
وياه حبيبى لقيت فى قربك فرحتى
وانا حبي ليك قالو عادى بيكدبو
انا بحبك قد كل الدنيا دى
ولا قد الشمس والليل والهوا
وادى النهارده قدرت اعرفت قد ايه
انا بحبك قد الكون سوا
انا مكنش الحب عمره فى نيتى
وانا معاك غيرت رايى وفكرتى
وياه حبيبى لقيت فى قربك فرحتى
وانا حبي ليك قالو عادى بيكدب

IsLaM
Admin
IsLaM

**،،كلمـــــــــــــــــات اغنيــــــــــــة بقــــــــــــدم قلـــــــــــــــــبى،،** Empty
مُساهمةموضوع: رد: **،،كلمـــــــــــــــــات اغنيــــــــــــة بقــــــــــــدم قلـــــــــــــــــبى،،**   **،،كلمـــــــــــــــــات اغنيــــــــــــة بقــــــــــــدم قلـــــــــــــــــبى،،** I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 04, 2009 10:40 pm

**،،كلمـــــــــــــــــات اغنيــــــــــــة بقــــــــــــدم قلـــــــــــــــــبى،،** 880703
https://egipto.yoo7.com

صفحة 1 من اصل 1